2015. április 22., szerda

Ezzel az oldallal gyerekjáték a tanulás

Ma egy olyan weboldalról fogok írni Nektek, amit egyszer már ajánlottam, de lehet, még nem vált a napi rutinod részévé. De ANNYIRA fantasztikusan jó ez az oldal, hogy muszáj napi 10 percet eltöltened rajta! Segít, hogy több angollal találkozz a napod során, szókincset és beszédet is fejleszt, és mégsem dögunalmas.

Ez az oldal pedig az EnglishCentral. Itt egy rövid, 1-2 perces videón keresztül merülhetünk el egy témában és annak szókincsében.

Első lépésként megnézheted az egész videót, szövegaláírással. Ha nem érted az aláhúzott szavakat, rájuk klikkelhetsz és elmagyarázzák neked. Másodszorra kiemelnek egy-egy mondatot a szövegből, megnézheted, meghallgathatod, majd a szövegben be kell írnod a kihagyott szót. Mindezt a videó felületén belül. Óriási! Tiszta rejtvény :D Ezután jön a kiejtésfejlesztés, fel is veheted a saját hangodat, csak engedélyezned kell egy-két dolgot. Ezt én megmondom őszintén, kihagytam, erről nem tudok nyilatkozni. Végül pedig tesztelik a megszerzett tudásod egy kvízzel. Ennél mókásabb módon nem is rögzülhetnek az új kifejezések.

Ha nyelvvizsgára készülnék, vagy csak fejlesztenem kellene a szókincsemet és a hallott szövegértésemet, tuti benéznék ide minden nap. Ahogy még most is be szoktam, mert valahogy beleszerettem :D

Ma a vicces irodai viselkedésekről hoztam egy videót. Kíváncsi vagyok, hány illik Rád.

Kattints a linkre! 

http://www.englishcentral.com/video/23150/funny-office-behavior

Ha tetszett a szisztéma, érdemes elgondolkoznod, hogy befektess-e egy kurzusra náluk. Megnéztem az ajánlatokat, és a korlátlan hozzáférés az összes videóhoz havi $30. Ingyenesen bármennyi videó megtekinthető naponta, de a hozzá tartozó feladatokat már limitálták ebben a verzióban. Én kipróbálom egy hónapra szerintem :D 

Nézz fel a Facebook oldalra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése