2015. május 13., szerda

Nyelvtanfolyam? IGEN!

Rengetegen szoktak tőlem tanácsot kérni arról, hogy melyik nyelviskolát válasszák vagy én milyen online angol kurzust ajánlanék. Megvan a két favoritom, most róluk ejtek pár szót. 

Legelőször leszögezném, hogy egyikükkel sem állok partnerkapcsolatban, és egy fillér előnyöm sem származik abból, hogy őket ajánlom. Igen, igen, én ilyen hülye önzetlen vagyok, nem a pénz hajt, hanem a lelkesedés és a jó tapasztalatok.

Ha tényleg szeretnél egy csoporthoz tartozni és budapesti vagy, akkor a legjobb választás szerintem a Dover nyelviskola. Én ide mennék németet vagy spanyolt tanulni. Pedig az angol a fő profiljuk, de én annyira megbízom a minőségükben, hogy bevállalnám a másik két nyelvet náluk. Dohár Péter neve az abszolút biztosíték arra, hogy itt minőségi képzést kaptok. Nem olcsók, de remélem, tisztában vagy azzal, hogy nem a legolcsóbb nyelviskolában vannak a jó tanárok és a jó tanfolyamok. Kedvedre válogathatsz a különféle kurzuskínálatok között, most például a nyári intenzívek vannak soron. De biztosan megtalálod a Neked való, saját tempódnak megfelelő angol nyelvi tanfolyamot.

Ha azonban nem tudsz utazgatni vagy nincs is rá időd, otthonról is "járhatsz" angol tanfolyamra. A Don't Panic profi online angol oldalon egy élő tanárral, Vas Timivel tanulhatsz otthonod kényelmében. "Bármikor, bárhonnan tanulhatsz bármennyit – bárhol is légy a világban!" - szól a szlogenjük és büszkék arra, hogy az élő angol nyelvet tanítják beszéd centrikusan. Igen, itt is fizetned kell a tanfolyamért, mert nem minden online angol ingyenes, sőt az a tapasztalatom, hogy ami teljesen ingyenes, az csak maszatolja az angolt. A Don't Panic-nél azonban mielőtt befizetnéd a kurzust, feliratkozhatsz Timi ingyenes hírlevelére, és akkor megkapod azokat a videós órákat, amik alapján TUTI beiratkozol hozzá. Próbáld ki, végül is ezzel nem veszthetsz semmit!

Nézz fel a Facebook oldalra is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése